1. Το ύψος του ασφαλίστρου της Οδικής Βοήθειας που καταβάλλεται στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις είναι ελεύθερο υπό τις κατωτέρω προϋποθέσεις: 
α) Το ασφάλιστρο πρέπει να είναι τουλάχιστον ανάλογο με τα λειτουργικά έξοδα του κλάδου της οδικής βοήθειας και δεν πρέπει να δημιουργείται αθέμιτος ανταγωνισμός προς άλλες επιχειρήσεις οδικής βοήθειας. 
β) Απαγορεύεται το ασφάλιστρο να είναι υποτιμημένο και να συμπληρώνεται με εξωτερικούς πόρους, όπως ορίζεται από το τελευταίο εδάφιο του άρθρου 54 της Οδηγίας 92/49 ΕΟΚ και από τις διατάξεις του άρθρου 30 του Ν.Δ. 400/70. 
γ) Απαγορεύεται η υποτίμηση του ασφάλιστρου και η χρησιμοποίηση της οδικής βοήθειας οχημάτων ως κίνητρο προς αύξηση των εσόδων της ασφαλιστικής επιχείρησης, μέσω άλλων δραστηριοτήτων, των οποίων τα τυχόν κέρδη θα καλύπτουν την διαφορά του χαμηλού ασφάλιστρου στον κλάδο οδικής βοήθειας, ή θα καλύπτουν τις τυχόν ζημίες από τη δραστηριότητα αυτή. 
δ) Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις που ασκούν τον κλάδο 18 Βοήθεια και προσφέρουν οδική βοήθεια οχημάτων, υποχρεούνται να υπολογίζουν και να αναφέρουν στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, χωριστά, το ύψος του ασφαλίστρου που αναλογεί αποκλειστικά στην παροχή της οδικής βοήθειας οχημάτων . 
2. Απαγορεύεται η δωρεάν προσφορά οδικής βοήθειας οχημάτων από οποιασδήποτε μορφής και είδους ελληνική επιχείρηση, καθώς και η διαφήμιση αυτής της προσφοράς με οποιοδήποτε τρόπο και μέσο. 
3. Για την εξασφάλιση των όρων του παρόντος άρθρου αρμόδια να αποφασίσει είναι η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
 Εάν το όχημα που ακινητοποιήθηκε δεν έχει ασφάλιση ή σύμβαση οδικής βοήθειας, εξυπηρετείται μόνο από τις μη ασφαλιστικές επιχειρήσεις οδικής βοήθειας. 
Στην περίπτωση αυτή, ο κάτοχος του οχήματος εγγράφεται συνδρομητής στην Επιχείρηση σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος τουλάχιστον για ένα έτος. Εφ' όσον στη συγκεκριμένη παροχή οδικής βοήθειας η επιχείρηση έχει οικονομικό κόστος για την προσέγγιση ή τη μεταφορά του οχήματος, καταβάλλεται στην Επιχείρηση από τον ιδιοκτήτη ή τον οδηγό του οχήματος εφ' άπαξ ποσό το οποίο συμφωνείται μεταξύ των δύο πλευρών (ιδιοκτήτη ή οδηγού οχήματος και Επιχείρησης). Προκειμένου να καταβληθεί το εφ' άπαξ ποσό, απαιτείται, ο κάτοχος του βλαβέντος οχήματος, προηγουμένως να καταστεί συνδρομητής της επιχείρησης οδικής βοήθειας. 
Εάν ο ιδιοκτήτης ή ο οδηγός του οχήματος δεν επιθυμεί να γίνει συνδρομητής σε Οδικη Βοηθεια Οχημάτων ή δεν συμφωνεί για την εφ' άπαξ καταβολή του ποσού της συγκεκριμένης περίπτωσης βοήθειας, τότε εξυπηρετείται αποκλειστικά από τις επιχειρήσεις γερανών Δημοσίας Χρήσεως. 
Στις επιχειρήσεις γερανών Δημοσίας Χρήσεως, απαγορεύεται η διάγνωση ή η επισκευή οποιασδήποτε βλάβης εξ αιτίας της οποίας ακινητοποιήθηκε το όχημα. Επιτρέπεται μόνο η ανέλκυση, η ρυμούλκηση ή η μεταφορά του.